czwartek, 4 czerwca 2015

Truskawkowy tort urodzinowy - moja mama jest mistrzem tortów!!!


Na spontanie wyszedł piętrowy. Miał być jakiś mały zwykły torcik. Miałam o nim nie wiedzieć ale zaskoczyłam wszystkich i nie poszłam do szkoły i w rezultacie uczyłam się robić pou na muffinki. Nadal nie umiem ale na ten temat będzie osobna fotorelacja. 
Jak to się stało, że ona pracuje w cukierni dopiero teraz??? Co ta kobieta robiła przez całe swoje życie??? Robiła ciasta owszem ale w domu. Dawniej jak jeszcze zapraszało się rodzinę na święta, 
imieniny, komunie itp jej wypieki robiły furorę. Niejednokrotnie ktoś ją prosił o pomoc w przygotowaniu ciast na imprezę. Robi idealny sernik, miodownik i właściwie to wszystko co tylko zacznie. 
Weronika nie lubi ciast i słodyczy ale... tym tortem się zachwyciła, czyli mamy kolejny dowód na to.
Miałam też kiedyś koleżankę, która dostała pieniądze na tort osiemnastkowy ale chciała kupić sobie bluzkę na imprezę i nie wiedziała co zrobić. Podpowiedziałam, że moja mama jej zrobi. Z białej princessy, bitej śmietany i wiórków kokosowych. Wszyscy byli zachwyceni, zaoszczędziła na bluzkę połowę z tego co dostała na tort a jej mama się o tym dowiedziała dopiero po imprezie.


Ile na tym zarobiła? Nic. Jeszcze nigdy nie zarobiła na tym, że zrobiła komuś ciasto. Od niedawna pracuje w cukierni. Zarabia mało ale robi to co lubi. I nie wpadło jeszcze jej do głowy, żeby sobie dorobić. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bez hejtów, bez spamu. Po co ci to?
Jestem początkująca, więc mało jeszcze ogarniam aczkolwiek wyłączyłam weryfikację obrazkową, żeby nie denerwować tym ludzi :)
Jak masz jakieś cenne porady to chętnie się z nimi zapoznam i być może zastosuję.