niedziela, 1 marca 2015

Prawdziwy przepis na ciastka z nutelli :)



Ok, może nie tak całkiem z nutelli bo jak dla mnie jest ona za droga mimo promocji w Biedronce :)
Jestem biedną studentką i porównałam ją do tańszego o połowę zamiennika. Główne składniki niczym się nie różniły a reszta nie miała znaczenia, więc wygrał zamiennik :)


Oto cały przepis, tym razem na serio ;)
1 średni słoik nutelli
1 średni słoik po nutelli mąki
1 jajko

Wymieszać, uformować jakie kto chce kształty grubości palca i upiec. Około 180 stopni z termoobiegiem przez (hmmm?) jakieś 10 minut. Po wyjęciu będą miękkie. Poczekać aż zrobią się twarde. Najlepiej smakują na drugi dzień. Uważać, żeby nie spalić :)


Proste? Proste. Robi się je max 20 minut a są super! Tak jak mówiłam wraca mi wena i to ze zdwojoną siłą!!  Nie podejrzewałam, że wszystkie zmiany będą aż tak drastycznie fajne. Cieszę się ze wszystkiego. Idzie wiosna!!! :D

P.S. codzienne praktykowanie wdzięczności za drobne fajne rzeczy z całego dnia bardzo pomaga.
Wystarczy zapisać 3 takie głupotki i już świat jest piękny. Chyba przestanę wierzyć, że równowaga w przyrodzie dotyczy szczęścia bo przez takie obawy wiele mnie ominęło aczkolwiek czasem jednak warto poczekać na lepszy czas :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bez hejtów, bez spamu. Po co ci to?
Jestem początkująca, więc mało jeszcze ogarniam aczkolwiek wyłączyłam weryfikację obrazkową, żeby nie denerwować tym ludzi :)
Jak masz jakieś cenne porady to chętnie się z nimi zapoznam i być może zastosuję.